Vem vill become svensk hollywood wife?

It ain't me!
Alltså vilken load of skit...
Anna Anka tycker att hon har ett relationship. Jag ser det mer som buisness. Hon är en trofy wife...
Maria Montasami pratar bad english,även fast hon har varit married med en american for 17?! years...
Agnes-Nicole Winter är nyskild och actually ganska normal...

En serie med dåligt uttalad engelska OCH svenska, storhetsvansinne, blonderade översolade kvinnor, fula hem, kläder och ointressanta konversationer.

Och berättar rösten?! oh my... hade varit bättre och mer logiskt om den gick i samma anda som Helge Skogs i "halv åtta hos mig".

Kommer jag titta igen? Förmodligen...

Kommentarer
Postat av: Ulla

Skönt att se att du äntligen är tillbaka Pretzel! Blogga tills fingrarna blöder nu!

2009-09-15 @ 23:35:00
URL: http://www.poppywallace.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag ska göra mitt bästa Bun!

2009-09-19 @ 01:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0