Var hälsad! Comeback för si sådär fjärde gången...

Har faktiskt fått ett litet blogg sug...kanske har jag mycket att berätta, kanske inte. Jag vet inte, men suget finns här iallafall.

Idag ställde jag klockan på 10:00, men trött som jag var snoozade jag lääänge å sen vaknade jag av Julias röst och tänkte att om hon har hunnit ta sig upp ur sängen hos pappa + kommit hit så måste klockan vara mycket. Alldeles rätt, klockan hade hunnit bli 12:40. Hatar att vakna  så sent. Nu ska jag börja lägga mig tidigt och ställa klockan på The Voice klockan 07:00. Nån ordning får det ju lov att vara, även om man är arbetslös!!

Måndags kvällen spenderades med mysig middag hemma hos Hanna, där jag Ullis och Johan var gäster!
Vin, kyckling m. ugns potatis, sallad och (vikigast av allt) bea-sås!!!
Eller ja, det allra viktigaste var väl sällskapet. Trevligt, uppsluppet och skrattframkallande. Jag fick årets första(förhoppningsvis inte sista) skratt attack!! Hade ont i både mage och rygg. Härligt å få skratta sådär hjärtligt, som man bara gjorde under skoltiden. Vad hände sen? Blev man gammal och svårimponerad?

Idag ska jag väl bara sitta här och häcka gissar jag. Kanske blir en sväng till Hanna ikväll, men mest troligt idol hemma...Tv:n är viktig för mig nämligen.

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0