slooow...

Vad seeeg jag är.
Imorron är det jobb, man känner sig lagom upplagd för det när det blir så sällan.
Bättre å bara jobba på, 8 timmar 5 dagar i vecka, då hinner man inte tänka på det.

Jag längtar till sommaren kommer, alltså den riktiga sommaren när det är varmt.
När man kan bada å plaska och sola, fast jag egentligen inte tycker om att sola. Men nu har jag ju köpt fem nya bikinis inför beach 2009, så jag får väl offra mig. Det kanske förresten finns nån som vill spela lite tennis vid strandbrynet istället för att pressa. Ni kan ju anmäla er här så delar vi äventyret!

Nu lägger jag ifrån mig datorn och ägnar mig åt mamma. Hon försöker prata med mig men får inte så mycket respons.

Så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0