I'm blue dabadidabada....

Så jävla less jag är...på allt. Spelar ingen roll om jag spelar kubb, solar, dansar, flörtar, super, fikar, myser eller till och med sover. Jag är less. Och känner mig ensam, hemskt att känna sig ensam när man är omringad av människor man tycker om, och som tycker om en tillbaka dessutom! Det får ju lov att gå över, man ser ju inte alltid skogen bakom alla träd menar jag. En ljuvlig sommar väntar mig ju säkerligen, å den vill jag inte missa bara för att jag sitter å surar.

Midsommarafton var iallafall ljuvlig, jag gillade den och hade jättekul!
Tack alla inblandade för en härlig kväll. Framförallt Tack till Elin och Jens!

Bilder från midsommar kommer lite senare...inväntar pics både från Hanna och Ullis, sen så!

Nu ska jag återgå till surerierna...Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0