Hej igen!

Nu tar vi upp det här igen tycker jag, det är ju föe det mesta roligt att blogga.
Och med sommaren kommer ju engagemanget och entusiasmen tillbaka, gällande allt i livet! 

I lördags besökte jag Vigges Mansion för grillfest. Senare på kvällen åkte vi till Hackås och Strömbacka Kvarn. Hur kul var det inte?!! Jocke Karlsson var där! Och ELIS! Herre Jisses vad sköj!

   

Kan vi alltid festa i Vigge?

Igår, måndag, fyllde Josefine Carman 23 år gammal! Det blev god tårta hemma hos henne.
Och nu kan hon fånga killar med sin nya kärlekshåv!

Ikväll ska jag mysa hemma i min trygga vrå. Är ledig fram till fredag så ska bara njuta tänker jag.

Tackar U för sovplats och God frukost i form av Smoothie!:)

Bloggen är härmed öppnad!

Kommentarer
Postat av: Ulla

ÄNTLIGEN! Som jag har väntat! Känns bra att det är i gång nu igen! Tack!

2009-06-10 @ 00:54:08
URL: http://www.poppywallace.blogspot.com
Postat av: Sofia

Varsågod! Känns bra för mig med faktiskt.

2009-06-10 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0